måndag 9 mars 2015

Tandådalen

 
Jag har äntligen fått komma till fjällen igen och vilken underbar vecka vi har haft!! Och naturen, här är så fantastiskt vackert uppe och jag blir lika tagen varje dag jag går ut, så underbart!!!








Jag har även gjort debut på längdskidor (bästa instruktören!!!) och det var riktigt roligt!! Ofantligt mycket jobbigare än vad jag trodde men så himla skoj :) Jag vill åka mer nu med en gång!!

Stugan är liiiiite insnöad...
...men det fixar Jakob & Camilla :)

Blåser kallt om hakan och kinderna!

Vår stuga

Stugområdet där vi bor!
 

Efter att jag skottat undan 1 m djup snö kunde vi sedan sätta oss och njuta av den underbara solen med go-fika såklart!


Äntligen dags för utförsåkning, som jag har saknat detta! Det riktigt spritte i hela kroppen när vi satt i liften på väg upp till backarna!!!!!


Heeeeeeelt underbart!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar