söndag 26 augusti 2012

Så hur gick det då???

Ja, samtidigt som jag är positivt överraskad så är jag ändå besviken.

Det hela började med att jag sprang 2 km i ett sträck. Jag vet inte om det vara för att jag hade en massa folk runtomkring mig och det "svepte med mig" eller om jag bara hade ovanligt pigga ben för att det var på förmiddagen. Men framåt gick det. Precis efter 1 km släppte jag ryggen på Jenny och höll mitt eget tempo som fungerade fint. Men efter 2 km drog jag ner på tempot och promenerade ca 0,5km för att sedan jogga 1 km till. Det var ju verkligen inte den snabbaste joggningen men det kändes bra. Knäna fungerade fint och astman märkte jag inget av. De sista var lite promenad, mest jogg, men ändå blev min tid 33min 10 sek. Jag hade först hoppats på 25 min men det stod klockan på när jag passerade 4 km. Så nu är mitt första mål att komma under 30 min :)) Är nästan lite sugen på att ta en runda nu men om en stund ska jag bege mig till systra mins hus för sista hus-vakt-omgången. Tänkte laga middag som kan stå i kylen till imorgon när de kommer hem så de bara behöver värma :)
(Plus att det blir lite gott gott till mig!!)
Här är halva Oasen gänget innan starten, laddade och glada =))
(Klicka på bilden om du vill se den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar